Winactie cadeaupakket t.w.v. €200!!

 

Het is vandaag 6 December en dat betekend dat het over 19 dagen alweer kerstmis is! De 2 dagen waarop we samen zijn met zijn allen, dat er cadeautjes liggen onder de kerstboom en dat we dankbaar zijn voor alles om ons heen!

 

Helaas zijn er ook mensen die hier minder van kunnen genieten door wat voor reden dan ook. Maar ook deze mensen verdienen een fijne kerstmis! Daarom geef ik deze mensen een kans om dit geweldige en vooral grote cadeaupakket te winnen ten waarde van €200 euro!! Wat er precies allemaal in zit? Dat is natuurlijk een verassing!! De foto verklapt al een aantal producten maar nog lang niet alles! Let er wel op: dit cadeaupakket is wel moeder en kind gerelateerd.

 

Maar je hoeft geen moeder te zijn om mee te doen natuurlijk! Ben jij of ken jij iemand die jij dit cadeaupakket enorm gunt?

 

Volg ons dan op Facebook en Instagram en laat je naam en e-mailadres achter onder dit bericht. Op woensdag 20 December maak ik de winnaar bekend en zo heb jij het pakket nog voor kerstmis in huis en verwen jij of jezelf of wie weet iemand anders hiermee!

 

Succes!

 

 

Reactie schrijven

Berichten: 25
  • #1

    Hester Visser Kooistra (woensdag, 06 december 2017 21:24)

    YAY. I'm in!

  • #2

    Anneke Tameris (woensdag, 06 december 2017 21:45)

    Wauw! Hier kan ik zo veel gezinnen (werk gerelateerd) blij mee maken! Ik doe graag mee ����

  • #3

    ____nathx (woensdag, 06 december 2017 22:55)

    Wauw! Te tof , doe graag mee met deze actie voor mezelf en vriendin met kleine � kunnen we altijd gebruiken en samen met andere mama's delen �

  • #4

    Susanne Poot (donderdag, 07 december 2017 03:17)

    Ohh wat een leuke actie! Ik doe graag mee voor mezelf want met een kleine van 16 mnd en zwanger vd 2e mag je jezelf best eens verwennen toch?!

  • #5

    Carmen Kreuze (donderdag, 07 december 2017 11:33)

    Ik doe heel graag mee. Heb al een leuk vermoeden wat er in zit. Mijn mail is Carmenkuyk@hotmail.com

  • #6

    Mai (vrijdag, 08 december 2017 11:56)

    Oooh we doen heel graag mee!

  • #7

    Corrie Maarleveld (vrijdag, 08 december 2017 12:56)

    Ik doe graag mee�

  • #8

    Aniek Baan (vrijdag, 08 december 2017 13:26)

    Ik doe mee�
    1 probleempje ik heb geen Facebook, maar ik volg je al op instagram��
    Kusjes



    aniekbaan@solcon.nl

  • #9

    Rolien (zaterdag, 09 december 2017 00:18)

    Super leuk & dat maakt de kerstdagen natuurlijk nog veel mooier! ❤️ Ik hoop dat onze kinderwens in 2018 in vervulling gaat maar dit is best een achtbaan van emoties vanwege mijn diabetes. Dit pakket zou de tranen vast wat verzachten :)

    Mijn e-mailadres is rolienkorthuis@gmail.com

  • #10

    Jeannette (zaterdag, 09 december 2017 04:15)

    Jaa leuk! Doe graag mee!

  • #11

    Celiena (zaterdag, 09 december 2017 15:13)

    Ik doe mee:)

    ce.liena@hotmail.com

  • #12

    Yasemin Gökçeoglu-Erol (zaterdag, 09 december 2017 15:16)

    Heel graag deze pakket maakt ons blij. Wij verwachten onze 4e kindje deze maand of begin januari 2018 en naast heeft onze dochter een ziekte van binnen, het Syndroom van Turner. Verlang naar deze mooie pakket!

    Lieve groet,

    Yasemin

    y_u.gokceoglu@live.nl

  • #13

    Merel Uittenhout (zondag, 10 december 2017 21:05)

    Dit gun ik aan mijn lieve vriendinnetje Marlies die net mama is geworden van Mae ❤️


    mereluittenhout@gmail.com

  • #14

    Irene (woensdag, 13 december 2017 17:15)

    Wauw mooi initiatief.
    Ik doe mee
    irene_hoek@hotmail.com

  • #15

    Mireille (woensdag, 13 december 2017 17:19)

    Voor mijn eigen lieve vrouw! Na 3.5 jaar. Is het nu eindelijk raak, en verwachten wij in augustus een kindje. Ik ben zo trots hoe ze dit hele proces doorstaan heeft! Daarom verdiend ze het!


    mdielissendehoop@gmail.com

  • #16

    Carolien Hak (woensdag, 13 december 2017 17:34)

    Super tof! Ik doe heel graag me om dit toffe pakket te winnen! #fingerscross

    Mijn e-mail is: carolienvandenbergh@hotmail.nl

  • #17

    Sharon (woensdag, 13 december 2017 17:47)

    Wat een onwijs lieve giveaway! Graag waag ik een kans. Buiten dat het een geweldig cadeau onder de kerstboom zou zijn, zou het ook een tof verjaardagscadeau voor mij (24 dec.) zijn! Dat verzacht de overgang van 20-er naar 30-er vast een beetje voor mij! �

    s.a.degroot@hotmail.com

  • #18

    Borghgraef Nathalie (woensdag, 13 december 2017 22:42)

    Wauw graag wil ik meedoen met deze superleuke give-Always! Ik zou de prijs mee verdelen onder al mijn mama-vriendinnen �

    borghgraef_nathalie@hotmail.com

  • #19

    Agnes (dinsdag, 19 december 2017)

    Op de valreep zie ik nog je superleuke winactie. Ik zou heel graag dit pakket willen winnen voor mijn schoonzusje . 29 december uitgerekend, een zware zwangerschap, ook nu weer met de tweede, maar een echte bikkel die het verdiend om verwend te worden. Ze moppert nooit en denkt altijd aan anderen.�

  • #20

    Agnes (dinsdag, 19 december 2017 18:53)

    Haha vergeten : En mijn mailadres agblond@hotmail.com

  • #21